czwartek, 30 lipca 2015

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nigdy nie biorę udziału w takich zabawach, ale pomyślałam sobie, że moje odpowiedzi na te pytania pozwolą Wam mnie lepiej poznać. Mimo wszystko ja nikogo nie nominuję :)

Bardzo dziękuję alex4378, Tynka&Paula, Anahi Muller, Vecia R. i Lena P! <3

Pytania od alex4378:

1. Twój ulubiony sportowiec zaprasza Cię do wspólnego tańca. Zgadzasz się czy odrzucasz propozycję?
Zgadzam się. Pomimo tego, że średnio tańczę. Liczę na to, że on dobrze prowadzi i nie zrobię z siebie idiotki.

2. Miłość wymaga poświęceń. Zgadasz się z tym?
Zdecydowanie tak.
 
3. O kim napisałaś swoje pierwsze opowiadanie?
Jeśli chodzi o pierwsze opowiadanie ze wszystkich opowiadań, jakie kiedykolwiek napisałam, to było ono o wymyślonej przeze mnie Monice i jej przyjaciołach. Byłam wtedy w drugiej klasie podstawówki i mocno zainspirowały mnie "Dzieci z Bullerbyn" :D Bohaterką mojego pierwszego blogowego opowiadania była trzynastoletnia Gabrysia, zaś pierwsze fanfiction pisałam o Jaredzie Leto.

 4. Kto jest Twoim ulubionym skoczkiem? Dlaczego właśnie on?
Maciej Kot. Pamiętam, jak przed IO w Soczi powiedział, że jego cel to miejsce w pierwszej dziesiątce w konkursie indywidualnym i byłam pełna podziwu dla niego, gdy udało mu się to osiągnąć. Cenię go za to, że jest ambitny, a jeśli coś nie pójdzie po jego myśli, to otwarcie się do tego przyznaje, a następnie wyciąga wnioski na przyszłość.

5. Z czym kojarzy Ci się słowo trawa?
Z wierszem Juliana Tuwima o tym samym tytule :)

6. Czy podczas pisania rozdziałów słuchasz muzyki?
Tak. Dobieram muzykę w zależności od tego, co dzieje się w pisanym przeze mnie rozdziale.

7. Byłaś na skokach zagranicą?
W ogóle nie byłam jeszcze nigdzie na skokach (nie licząc kilku w wykonaniu jakiś chłopców, które widziałam na Wielkiej Krokwi podczas wycieczki w Zakopanem :D).

8. Jesteś pod skocznią i znajdujesz rzecz należącą do polskiego skoczka. Oddajesz mu ją czy zachowujesz dla siebie?
Zależy jaka to rzecz. Jeśli to portfel, telefon, narty, kask, itp. to oddaję, bo przecież to może być świetna okazja do zrobienia sobie zdjęcia i w ogóle nawiązania znajomości :D ale jeśli to coś w stylu guzika od swetra, to zachowuję to na pamiątkę, bo bez sensu robić o takie coś zamieszanie.

9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Uch, ciężko wybrać. Myślę, że "Patience" zespołu Guns N' Roses i "Another Love" Toma Odella

10. Przywiązujesz się do bohaterów swojego opowiadania?
Zawsze. Do tego stopnia, że potrafię o nich rozmyślać całymi dniami.

11. Kto Twoim zdaniem jest lepszym trenerem - Łukasz Kruczek czy Heinz Kuttin?
Nie mam pojęcia. Nie jestem specem od metod treningowych, więc nie mnie to oceniać.

 Pytania od Tynki i Pauli:

1. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
O ile dobrze pamiętam to w 2007 roku.

2. Jakie państwa w przyszłości chciałabyś odwiedzić?
Przede wszystkim Wielką Brytanię, któryś z krajów skandynawskich, Stany Zjednoczone, a także Indie i Malediwy.

3. Ulubiona książka?
"Przeminęło z wiatrem"

4. Jaki jest twój najlepszy sposób na relaks?
Łóżko, świeżo wyprana pościel, książka, ciepła herbata i cicha muzyka z którejś z nastrojowych playlist na Spotify.

5. Sportowiec który według ciebie jest najlepszy i najwięcej osiągnął?
Usain Bolt.

6. Opowiadania o którym skoczku najczęściej czytasz?
Michaelu Hayboecku.

7. Co Cię motywuję do pracy?
Myśl o ludziach, którzy daleko zaszli dzięki swojej ciężkiej pracy.

8. Jakie widzisz korzyści w pisaniu bloga?
Rozwijanie swojej pasji, kształtowanie umiejętności pisarskich, poznawanie nowych ludzi.

9. Gdybyś mogła umówić się na kolację z jakimś skoczkiem, kto to by był?
Michael Hayboeck, gdybym w pakiecie dostała perfekcyjną znajomość języka niemieckiego, żeby móc się z nim swobodnie porozumieć.

10. Co robisz gdy brakuje ci weny?
Czytam komentarze moich czytelników i zaglądam na blogi, których autorki szczególnie podziwiam.

11. Jaki jest twój ulubiony zapach?
Moja perfuma (którą podkradłam mamie i dlatego nie mam pojęcia, jak się nazwa, bo stała w jej sypialni już bez pudełka). Używałam jej podczas pobytu w Paryżu i teraz zawsze kojarzy mi się z tym miejscem.

Pytania od Anahi Muller:

1. Byłaś kiedyś na skokach? Ja wrażenia?
Niestety nie byłam. Ale zamierzam to zmienić tej zimy :)

2. Opisz w kilku zdaniach siebie.
To chyba nie jest pytanie? XD

3. Twój ulubiony skoczek? Dlaczego akurat on?
Na to pytanie odpowiedziałam już wyżej.

4. Interesujesz się jakimiś innymi sportami?
Tak. Trenuję bieganie, przez co lekkoatletyka stanowi ogromną część mojego życia.

5. Czym jest dla Ciebie pisanie opowiadań?
Nie będę oryginalna, gdy odpowiem, że sposobem na wyrażenie siebie, ale tak po prostu jest. W treść moich historii często wplatam własne przemyślenia i marzenia.

6. Możesz cofnąć czas, jaki jest twój wybór? Dlaczego akurat ten?
Nie cofam czasu, bo uważam, że wszystkie wydarzenia z przeszłości, nawet te niedobre, mają duży wpływ na to, kim teraz jestem. A ponieważ lubię siebie, zostałabym przy obecnym stanie rzeczy.

7. Jak minęły wakacje?
Nieco za spokojnie ale z całą pewnością będę je miło wspominała.

8. Ile masz lat?
Jeszcze nigdy nie przyznałam otwarcie w blogowym świecie, ile mam lat i wolałabym, żeby tak pozostało. Możecie domyślać się na podstawie tego, co napisałam w zakładce o mnie :D

9. Czym jest dla ciebie przyjaźń?
Aktualnie najwyższą wartością w moim życiu. Nie wyobrażam go sobie bez moich przyjaciół.

10. Najbardziej zabawne wspomnienie tych wakacji?
Rozmowa z dwoma Murzynami, którzy zaczepili mnie i moją przyjaciółkę w Hiszpanii. Jeden z nich wciąż powtarzał, że mnie kocha, a drugi pytał, dlaczego nie dam jego bratu szansy, skoro obdarował mnie prawdziwym uczuciem.

11. Ktoś z twojego otoczenia wie, że piszesz bloga?
Najlepsza na całym świecie i moja najwierniejsza czytelniczka Kocisława <33 a oprócz niej wiele innych osób, ale, o ile dobrze liczę, tylko cztery z nich znają adres i czasem tu zaglądają.

Pytania od Veci R.:

1. Niemcy, Austria, Norwegia czy może Polska. Jaką kadrę uważasz za najsympatyczniejszą?
Zdecydowanie wygrywają Niemcy z Marinusem Krausem i jego przeuroczym uśmiechem oraz z przezabawnymi zdjęciami Rysia Freitaga <3

2. Co byś zrobiła gdyby Andreas Wellinger zaprosił Cię na randkę?
Szczerze mówiąc, nie rozumiem tego całego fenomenu Andisia Wellingera, bo w ogóle mi się on nie podoba, ale pewnie bym się zgodziła, bo randka ze skoczkiem to... randka ze skoczkiem :D

3. Twoje straszne/dziwne przyzwyczajenie?
Ściągam stanik za każdym razem, gdy wchodzę do domu i wiem, że w najbliższym czasie już z niego nie wyjdę.

4. Jak radzisz sobie z brakiem weny?
Czekam, aż wena sama przyjdzie, ale jeśli trwa to bardzo długo, to po prostu piszę na siłę, bo zwykle wystarczy przełamać niemoc i dalej już jest łatwo.

5. Byłaś na LGP w Wiśle. Czy wybierasz się do Zakopanego lub Wisły na zimowe zawody?
Nie byłam na LGP, choć bardzo chciałam i tak, zamierzam jechać do Zakopanego na PŚ.

6. Czy poważnie traktujesz swoje sny?
Raczej nie. Mówię o nich przyjaciółkom, żeby razem ze mną mogły się z nich pośmiać.

7. Masz jakieś zwierzątko?
Nie.

8. Skoki na narodowym?
Yyy, raczej nie.

9. Jak długo czekałaś, aby opublikować to opowiadanie?
Prolog opublikowałam jakieś 3-4 miesiące po jego napisaniu.

10. Z jakim zawodem wiążesz swoją przyszłość?
Chciałabym zostać zawodową pisarką, ale jeśli to mi się nie uda, to nie mam pojęcia, co będę robić w życiu XD

11. Książka, z którą wiązałaś duże nadzieje, a okazała się klapą to...
'"Władca pierścieni". Dwa razy próbowałam to przeczytać i dwa razy mi się nie udało. Nie mam pojęcia, dlaczego, bo uwielbiam film, a "Hobbita" czytało mi się świetnie.

Pytania od Leny P:

1. Jaki jest twój autorytet? I dlaczego właśnie ta osoba?
Jared Leto. Obecnie denerwują mnie niektóre jego zachowania, ale nadal podziwiam go za to, ile w życiu osiągnął.

2. Twój ulubiony serial?
"Gra o tron"

3. Masz do wybrania: nocne imprezowanie ze skoczkami lub cały dzień z nimi.
Myślę, że za dnia lepiej mogłabym ich poznać, chociaż noce imprezowanie też wydaje się być bardzo kuszące :D

4. Jaką książkę byś mi poleciła?
"Potęga podświadomości" Josepha Murphyego. Bardzo zmieniła moje spojrzenie na życie i podejście do niektórych spraw.

5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka lub zespół i jego ulubiony utwór?
Waham się między Thirty Seconds to Mars a Edem Sheeranem. Do Marsów utwór "Alibi", a do Eda... Tak właściwie to lubię wszystkie piosenki Eda :D powiedzmy, że najbardziej "Tenerife Sea".

6. Możesz wytypować swoje TOP5. Jakie to by były filmy?
"Wilk z Wall Street", "Amelia", "Skazani na Shawshank", "Prestiż", "Forrest Gump".

7. Umiesz rysować?
Chciałabym XD

8. Jak ci mija rok szkolny?
Zdecydowanie za wolno.

9. Twój ulubiony blog?
Naprawdę ciężko mi wybrać tylko jeden. Myślę, że "Niepisane nam niebo". Polecam całym serduszkiem, bo to chyba najlepsza historia blogowa, jaką kiedykolwiek czytałam <3

10. Czy jest coś/ktoś co ubóstwiasz nad życie?
Czekolada? <3

11. Twoja najgorsza wpadka?
Wracałam kiedyś do domu z koleżankami i miałam na sobie nową kurtkę, której rękawem zahaczyłam o wystający z płotu drut. W materiale oczywiście zrobiła się dziura, niewielka ale jednak dziura. Byłam wściekła, bo wydałam na tę kurtkę dość spore pieniądze. Chyba nigdy wcześniej, ani później, z moich ust nie posypało się tyle wulgaryzmów, co wtedy, i kiedy tak sobie szłam i wyklinałam na ludzi, którzy zostawili przy ulicy płot w tak okropnym stanie, wpadłam na mojego tatę.

Jeszcze raz dziękuję za nominację <3 To dla mnie wiele znaczy, szczególnie że dopiero zaczynam pisać to opowiadanie, a moja praca już została doceniona. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę! :)

Edit 26.03.2016 r.
Znowu się tu spotykamy. Tym razem za nominację dziękuję Dark Shadow i Annie Kannie. Odpowiem na pytania, ale znów nie będę nikogo nominować. Tak, jestem leniwa.

Pytania od Dark Shadow:

1. Jak rozpoznajesz "sezonowca"? 
Chyba najłatwiej po tym, że często nie wie podstawowych rzeczy o drużynie/sportowcu/wykonawcy/czymś w tym stylu.

2. Zastanawiałaś się kiedyś, czy Twój blog/blogi docierają do tych, o których piszesz?
Nawet się nie zastanawiałam, bo jestem pewna, że nie. Byłoby ciężko ze względu na język.

3. Potrzebujesz bezwzględnego spokoju przy pisaniu?
Bezwzględnego to może nie, ale w ogóle lubię spokój nie tylko przy pisaniu.

4. Jak sobie radzisz ze stresem podczas oglądania meczu/zawodów?
Nie radzę sobie. Przeżywam zawały serca jeden po drugim.

5. Jakiego zespołu z Plus Ligi/reprezentacji (jeśli chodzi o skoki) nie lubisz?
Nie przepadam za Słoweńcami.

6. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się gwiazdą filmową, kim byś była?
Kate Winslet. Mogłabym pogadać z Leo.

7. Masz jakiś rytuał pisania rozdziałów?
Najczęściej piszę wtedy, gdy już jest ciemno, bo wtedy w domu jest najspokojniej. Parzę herbatę, gaszę światło w pokoju, zapalam lampkę przy biurku i światełka na ścianie (czasem też świeczkę zapachową), włączam muzykę i dopiero wtedy zaczynam,

8. Ulubione miejsce na wakacje to...?
Hiszpania jest cudowna! Ale uwielbiam wyjeżdżać też w nasze polskie góry.

9. Dlaczego założyłaś bloga/blogi?
Pisanie to moja pasja i lubię się nią dzielić.

10. Najbardziej przerażający horror jaki widziałaś?
Raczej nie oglądam horrorów. Nigdy nie trafiłam na taki, który by mnie naprawdę przestraszył, bo nie działają na mnie potwory pojawiające się nagle na ekranie.

11. Lubisz gotować?
Lubię piec, ale za gotowaniem nie przepadam.

Pytania od Annie Kannie:

1. Czy masz jakieś uzależnienie?
Czekolada. Internet. Telefon. Chyba jestem typową nastolatką.
 
2. Czy coś Cię zachwyca? Jeśli tak to co? Jeśli nie – jak myślisz, dlaczego świat Cię już nie zachwyca?
Są rzeczy, które mnie zachwycają. Na przykład piękno przyrody. Małe dzieci i małe pieski. Torty i ciasta. Muzyka. Uśmiech Sama Claflina.

3. Co rządzi naszym życiem: przypadek, nasze decyzje czy przeznaczenie? Dlaczego tak uważasz?
Nasze decyzje. Nawet jeśli coś się wydarza w naszym życiu przez przypadek, to i tak jest to skutek decyzji innych osób. Przeznaczenie to bardzo romantyczna wizja, ale też niebezpieczna. Sugeruje, że nie mamy wolnej woli, a to trochę przykra myśl.

4. Z którym książkowym/filmowym bohaterem chciałabyś się spotkać i porozmawiać? Dlaczego on?
To trudne pytanie. Chciałabym się spotkać ze Scarlett O'Harą, albo Izabelą Łęcką tylko po to, żeby dać im w ryj. Pogadać mogłabym z Melanie Hamilton, żeby zaczerpnąć trochę jej dobroci.

5. Czy przyśniło Ci się ostatnio coś ciekawego?
Podróż po Królewskiej Przystani z Cersei Lannister. Ale mój najciekawszy sen to był chyba taki o spotkaniu z Michim. Byłam na konkursie PŚ na jakiejś skoczni i najpierw zjeżdżałam na pupie z górki koło najazdu, a kiedy już znalazłam się na dole, postanowiłam podejść do Michiego. Włączyłam przednią kamerkę w aparacie i spytałam po angielsku, czy zrobi sobie ze mną zdjęcie. A on zaczął krzyczeć na mnie po polsku, że obraziłam go tym, że z góry założyłam, że się zgodzi i kazał mi iść. Moją ostatnią myślą w tym śnie było: "O nie, jak ja mam teraz pisać o nim opowiadanie, skoro jest taki chamski?".

6. Skąd czerpiesz inspiracje?
Chyba z muzyki moich ulubionych wykonawców. Teraz, kiedy wymyślam fabułę do nowego opowiadania, bardzo inspirująca jest dla mnie muzyka Lany Del Rey.

7. Czy łatwo wybaczasz?
Tak, bo to, co wybaczam ludziom, to nie są jakieś ogromne przewinienia. Jeszcze nigdy nikt nie wyrządził mi tak wielkiej krzywdy, że nie mogłabym jej wybaczyć.

8. Ufasz sobie?
Tak. Chyba tak.

9. Czy kiedykolwiek żałowałaś, że zaczęłaś publikować opowiadania?
Tylko wtedy, gdy okazywały się totalną klapą. Ale koniec końców nie żałuję, że zajęłam się blogowaniem, bo dzięki temu zrozumiałam, co chcę w życiu robić.

10. Czego boisz się najbardziej?
Tego, że George R.R. Martin umrze przed skończeniem "Pieśni lodu i ognia". A tak poważnie, to boję się tego, że pewnego dnia na starość obudzę się z myślą, że zmarnowałam swoje życie.

11. Czy jest coś, co chciałabyś mi powiedzieć?
Tak. Chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo Cię cenię i szanuję, bo jesteś świetną autorką i Ty też powinnaś spojrzeć na siebie łaskawszym okiem.

To tyle. Jeszcze raz bardzo dziękuję! ♥ 

2 komentarze:

  1. Ojeju, właśnie zobaczyłam odpowiedź na jedno z pytań. <3
    Wiesz, jak mi się miło zrobiło? ;*** <3 <3 Poprawiłaś mi humor i teraz się jak głupek uśmiecham do monitora (zamiast pisać referat na konwers). <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty dopiero teraz to przeczytałam lol <3 Ale "Rozmowa z DWOMA MURZYNAMI" brzmi jakoś rasistowsko, uważaj! Może są tu jakieś afrykańskie fanki skoków. PS. Nie ma czegoś takiego jak PERFUMA! Human.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy